26. kolovoza 2015.

Back to School- Expectations vs Reality♥ + DM HAUL:-)

Bok ekipa

Već sam jednom radila ovakav post u vezi ljeta, i vidjela sam da vam se jako svidio. Ako niste, taj post pročitajte ovdje:

 Summer: Expectations vs. Reality ♥

Danas vam donosim sličan post, samo što je današnja tema škola. Nadam se da će vam se svidjeti. A na kraju posta ću vam pokazati neke stvari koje sam kupila u Dm-u, jer ih je stvarno dosta i voljela bih pokazati ih vam:-)

#1. Kupovanje školskog pribora.

Očekivanje: Kupiti ću savršeni ruksak kakav sam vidjela na ebayu, novu pernicu, puno kemijski i markera i preslatke bilježnice.


Stvarnost: U dućanu nije bilo izbora, skoro ništa od bilježnica ti se nije svidjelo, uzela si iste onakve kakve si imala i prošle godine. Od torbe ni T, jedino što si uspjela kupiti su markeri (i to ne sve boje koje si htjela).


#2. Testovi, testovi.

Očekivanje: Ma kakvi testovi, tek je početak školske godine. Vjerojatno će dati neki prelagani test, za zagrijavanje, ništa posebno.

Stvarnost: Već prvi tjedan ste pisali 3 inicijalna testa, i jedva si uspjela izvući dvojku ili trojku. Još plus, profesori su vam rekli da je taj test ogledalo vaše zaključne ocjene, i da će se gledati pri zaključivanju. Ma krasno.


#3. Druženje s prijateljima.

Očekivanja: Čim si ugledala svoje frendice, odmah si potrčala i luđački ih počela grliti. Jako su se obradovale što te vide. Jedva ste čekale da se vidite, i da nadoknadite vrijeme koje niste provele zajedno.


Stvarnost: Čim si ugledala svoje frendice, vidjela si da sve imaju mobitele u rukama, i dopisuju se. Prišla si im i pozdravila ih, a one jedva da su ti i mahnule. Oh well, nemaš sreće s njima ovaj put.


#4. Sjedenje po klupama.

Očekivanja: Već si sve isplanirala, sjedit ćeš kraj najbolje frendice, iza vas će sjediti 2 najsmješnija dečka u razredu, a ispred vas vaše 2 dobre frendice. Svaki sat će biti ultra zabavan.


Stvarnost: Razrednica te razmjestila da sjediš sa najgroznijim likom u razredu, i to još u prvoj klupi. I još plus nijedna tvoja frendica ne sjedi u blizini. Totalni shit.

#5. Priče o doživljajima s praznika.

Očekivanja: Na prvom satu, kao i inače, pričate o svojim doživljajima s praznika. Većina njih je bila na moru, ili kod bake i djeda u drugom gradu. Uglavnom se nitko nije previše isticao, i svi su s oduševljenjem slušali tvoje priče.

Stvarnost: Ali u stvarnosti, uvijek se nađe ta jedna osoba, koja mora, ali baš MORA pričati o svim svojim putovanjima, na koja zasigurno nitko od ostalih nije išao. Prvo je bila u Parizu, zatim u Londonu, pa su malo "svratili" do Edinburgha, onda su letjeli do Los Angelesa, pa na povratku otišli i u Dubai. Stvarno, dođe ti da se rasplačeš.


#6. Organizacija

Očekivanja: Ove godine ću stvarno biti organizirana, kupila sam fascikle u koje ću slagati papire, svaku večer ću spremati knjige za školu, kako ujutro ne bih zaboravila i svaki dan ću si pisati što sve moram učiti za sljedeći dan.


Stvarnost: Ta sva organizacija je potrajala 2 tjedna, i sad si opet na starom. Opet imaš papira na sve strane, ne znaš ni koji je dan, ni koje predmete imaš a kamoli što trebaš učiti. Jednom riječju, katastrofa.



#7. Outfiti za školu.

Očekivanja: Okej, odlučila si da ćeš svaki dan dolaziti prelijepo obučena u školu. Večer prije ćeš pripremiti outfit koji ćeš ujutro obući. I svi će biti oduševljeni tvojim kombinacijama.


Stvarnost: Hm, stvarnost je ipak nešto drugačija. Nekad si stvarno preumorna da razmišljaš što ćeš obući sutra, i legneš spavati. A sutradan se probudiš 20 minuta prije početka nastave, i naravno da si u panici. Uzimaš prvo što nađeš u ormaru, i trčiš do škole. I naravno da taj outfit nimalo ne sliči onima koje si prije navečer pripremala.

#8. Simpatija

Očekivanja: Ove godine ćete se uistinu zbližiti. Već ste se nekoliko puta pozdravili, i pričali na hodniku. Vjeruješ da će sve biti kako si isplanirala.


Stvarnost: On ima curu. Ta rečenica te ubija.


#9. Sat tjelesnog.

Očekivanja: Ove godine ćeš biti u odličnoj formi jer si vježbala preko ljeta. Zadivit ćeš i sebe ali i ostale.


Stvarnost: Već nakon prvog sata imaš groznu upalu mišića od onoliko trčanja. Nekako se privikavaš da tebi nema pomoći.

I eto, to je to što se tiče prvog dijela posta. Sada slijedi haul, u kojem sam vjerujte kupila dooosta stvari:-)

#1. Prvo što sam kupila jesu ove 2 maske za kosu. Prvu ste, ako pratite moj blog, sigurno vidjeli u hair care postu, i favoritima. Ako niste, te postove možete pročitati ovdje ovdje. Ne želim sad dužiti o njoj, no ovo mi je već 3 pakiranje i prezadovoljna sam. Uzela sam i ove 2 baleine maske za plavu kosu. Ja nemam plavu kosu, ali sam negdje čitala da ove maske mogu mrvicu posvijetliti kosu, pa sam odlučila isprobati. Nisam sigurna hoće li raditi na mojoj kosi, no vrijedi probati. Glissova maska je koštala 30 kuna, a baleina 6 kuna po komadu


#2. Zatim, kupila sam gel za tuširanje s mirisom kokosa i nivea kremu. Ja obožavam kokos, a pogotovo njegov miris, jer je presavršen. Kada sam ugledala ovaj gel za tuširanje, znala sam da ga moram imati, hah. Ovakvu nivea kremu nisam imala nikada, jer inače moji uvijek kupuju onu plavu, koja je meni premasna. Ova mi se učinila zanimljivom, jer hidratizira kožu a nije masna i teška kao ona. Jako mi se sviđa:-)

#3. Kupila sam i vodicu za ispiranje ustiju. Nikada to prije nisam imala, i htjela sam ju isprobati. Ova je marke oral-b, i mogu reći da nije toliko ljuta koliko sam očekivala da će biti tako da big like za to, hah. I koštala je oko 20-ak kuna.

#4. Ovo je po meni must have stvar svake cure koja ima masnu kožu. Ovo sam doduše kupila ranije (jer nisam sve proizvode kupovala u isto vrijeme, naravno), ali odlučila sam vam ga pokazati. Radi se o Essence puderu za matiranje, koji ne ostavlja nikakav trag na licu, nego ga samo matira. Jako dobra stvar, ako imate problema s masnim licem, a ne košta više od 20-25 kuna

#5. Zatim sam kupila Catrice sjenilo. Mnogi Essence i Catrice proizvodi izlaze iz asortimana, i zato su sada sniženi. Catrice proizvodi su sniženi na 17 kn a Essence na 10 kn. Sjenilo je lijepe bež-zlatne boje i baš je idealno za svaki dan. Još plus, cijena mu je odlična


#6. Onda, kupila sam 2 Essencova ruža. Volim Essence ruževe, jer su jako povoljni, a vrlo dobre kvalitete. Nijanse koje sam kupila su broj 15 (Oh, so matt!) i 1 (coral calling). Nijansa 15 je inače bila moja omiljena nijansa ruža za svaki dan, i baš mi je žao što je neće biti više u asortimanu, tako da sam morala kupiti ga (iako već imam jednog nepotrošenog). Ruževi su koštali 10 kuna





#7. Kupila sam i ovaj Essence korektor. Korektor je nešto što mi sada definitivno nije potrebno, jer ih imam dosta, no bio je samo 10 kuna, tako da sam ga htjela uzeti i isprobati. Unutra se dobiju 2 nijanse, svijetlija i tamnija. Ja već vidim da mi je ova tamnija prepretamna, tako da ću definitivno koristiti samo svjetliju. 


#8. Sljedeći na redu je i Essence highlighter. Nikada prije nisam imala hightlighter, i vjerojatno ne bih još neko vrijeme da ovaj također nije bio 10 kn. Nisam ga još isprobala, samo sam uradila swatch na ruci. Ima dosta šljokica, i nije čisto bijeli nego malo vuče na neku krem boju. Uglavnom, ne mogu još ništa reći o njemu dok ga ne isprobam:-)



#9. Zatim, sljedeća stvar jest ova Essence maskara. O njoj sam vam još davno pisala recenziju koju možete pročitati ovdje. Maskara je odlična, i žao mi je što ju ukidaju iz asortimana. Neću puno govoriti o njoj jer za detalje pogledajte recenziju



#10. Prelazimo na stvari od Catrica. Kupila sam ovo rumenilo, koje je savršeno! Znači, traje cijeli dan, boja je predivna, nije previše pigmentirano, tako da se s njim ne može pretjerati i na obrazima izgleda preslatko. Savršeno rumenilo za mene, i vjerujem da ću uživati nositi ga! Njegova cijena je bila 17 kuna





#11. Posljednja stvar od Catrica su ovi tekući ruževi. Njih sam prije stalno mjerkala, ali nikako da ih kupim, i kada sam vidjela da su sniženi morala sam ih imati. Kupila sam sve 4 nijanse (znam, ovisnik sam ali što mogu). Nijanse su preeedivne, najviše mi se sviđa broj 080 jer je baš savršena za svaki dan. Uskoro vam pripremam i njihovu recenziju



I etoga, malo duži post ali nadam se da vam ne smeta. Ako vas išta zanima o bilo kojoj stvarčici, slobodno me pitajte. 

Love ya

E mail: katka.sabic@gmail.com

Fb stranica: Kate's world

Ask.fm profil: It's Kate♥

Broj komentara: 14:

  1. Odličan post :) Baš mi je falilo neko rumenilo :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajan post!

    http://tinejdzerkeizivot.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Obozavam citati ovakvu vrstu posta. I jednu i drugu haha :)
    Mislim da je ovo sve tocno sto si napisala o ocekivanjima i realnosti :)
    A sta ukidaju te ruzeve od essenca ? :o
    Neee :(
    Ja ih obozavam. Imam i ja taj oh so matt. Ne znam zasto sam ga kupila, nije moja boja, ali eto. Taj drugi mi se jako svida, ali ja nigdje nisam naisla na njega :S
    Valjda cu ga uspjeti uloviti dok se ne ukine haha :)
    Sjajna si <3

    Pogledaj moj blog ako zelis :) <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pisala sam onako kako se kod mene sve realno događa, vjerojatno nije isto kod sviju. Znam, meni je baš žao jer jako volim njihove ruževe :-( Nadam se da ćeš uspjeti pronaći nijansu koju tražiš♥

      Izbriši
  4. aahhah Realnoo nije bas sve isto kako mi mislimo ,SJAJAN POST <3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! Sve što si kupila je divno ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post. Posebno je tačno ono za simpatiju xD
    Novi post na mom blogu livemworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post <3
    Ako mozes pogledaj moj blog i preplati se ako hoces uzvraticu :)
    llis9.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Uživala sam čitajući, predivan post! ☺

    Pretplati se na moj blog ako želiš, mnogo mi znači : staliaisbae.blogspot.com ❤

    OdgovoriIzbriši
  9. Veoma zanimljiv post. Nikada pre nisam videla neki slican post. Bas je originalan i zabavan <3 <3
    P.S. Uclanila sam se na tvoj blog, ako zelis uzvrati :)
    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Predobar post. U svemu sam se pronašla. :)

    troiscorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Baaaaaaš mi se sviđa post. Tako će biti ja znam ahah.
    članila sam ti se u blog, učlani se i ti u moj, ako želiš i pogleda zadnji post. :)

    http://adnnaacorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši