19. kolovoza 2015.

Skin care- Summer 2015♥

Bok ljudi♥

Ljeto nam se bliži kraju, a ja sam se tek sad sjetila da vam nisam napisala post o mojoj ljetnoj njezi kože. Pa evo, danas sam vam odlučila pokazati proizvode koje sam koristila ovog ljeta:-)

Prvo da kažem, imam masnu kožu koja je sklona prištićima. Nemam mitesere, niti akne (hvala Bogu), samo prištiće i to pretežno po čelu i bradi.

#1. Za skidanje šminke sam koristila loreal micelarnu vodu. Meni se jako svidjela, dosta dobro skida šminku (osim maskare). Uvijek 2 puta pređem blazmicom preko lica, da skinem sve ostatke šminke. Jedna od najboljih micelarnih vodica♥


#2. Kada nisam imala micelarnu pri ruci, koristila sam ove Garnier maramice. S njima najbrže skinem šminku, no ne uspije skinuti sve, tako da moram prelaziti 2 do 3 puta preko lica. I prvih par puta kada sam ih koristila me lice užasno peklo nakon njih, no sada je prestalo.


#3. Nakon toga prelazim na umivanje lica. Lice umivam s ovim biobazinim gelom koji je fantastičan. Nježan je za kožu, nisu mi izbile nikakve bubuljice, i odličan je u borbi protiv prištića. Jedan od najboljih gelova koje sam ikada probala:-)


#4. Zatim koristim ovo čudo od Garniera. Znači ima gore ovu četkicu s kojom si prelazite preko lica. Predobra stvar, očepljuje pore i spriječava nastanak prištića. Meni je lice nakon ovoga puno manje masno, i ovo je jedan od najboljih garnierovih proizvoda♥


#5. I onda prelazim na serum. Koristim  Balea serum za masnu i mješovitu kožu. Miriše fantastično, i odličan mi je. Drži kožu matiranom, vrlo je povoljan i obožavam ga!♥


#6. Prije šminkanja, odnosno prije korektora stavljam ovu nivea kremu. Ona je namjenjena koži sklonoj aknama i prištićima. Nema je više za kupiti, jer ja sam ju kupila kada je izlazila iz prodaje, no vidjela sam jednu sličnu ovoj. Ima laganu hidrataciju, matira kožu i odlična je podloga za šminku. Definitivno ju obožavam♥


#7. Kada mi izbije prištić, navečer ga namažem ovim Garnier SOS stikom. On mi isuši prištić tijekom noći, zaista odlična stvar. Ne pecka, ne isušuje kožu oko prištića i ovo je moj must have tijekom cijele godine. Bolji mi je čak i od Vichy stika, koji košta duplo više♥


Lice umivam blago hladnom vodom, jer topla dosta isušuje kožu. To radim tijekom cijele godine, ne samo ljeti. Ne koristim pudere, pogotovo ne ljeti jer začepljuju pore, a i preteški su na ovim vrućinama. Pijem 2 litre vode dnevno, i pokušavam jesti zdravo i onda mi i koža izgleda zdravije.

Mnogi misle da je ovo puno proizvoda, no mojoj koži ovo odgovara, i polako mi prištići nestaju. Sve manje i manje ih izbija, i zbog toga sam vrlo sretna. Ne znači da će ovi isti proizvodi odgovarati vama, ovo je samo moja njega kože i ono što mojoj koži odgovara. 


Love ya♥♥

E mail: katka.sabic@gmail.com

Fb stranica: Kate's world

Ask.fm profil: It's Kate♥

Broj komentara: 6:

  1. Super post, sto se tice proizvoda za skidanje sminke, preporucujem da probas bioten, ja njih jako dugo koristim i super skidaju sve sa lica.
    Poseti moj blog ako zelis.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! U potrazi sam za novim proizvodima za negu lica, pa mi je ovaj post baš dobro došao. :)

    aleksandrasmagicalworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno jako zanimljiv post. Pretplati se na moj blog. Ja na tvoj vec jesam

    OdgovoriIzbriši
  4. Savrsen post, obozavam ovo citati:))❤️ Moram kupiti ono cudo s 'bodljama' od Garniera hahaha:)
    Bts haul: http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/back-to-school-haul.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Obozavam Baleu i volela bih da probam Balein serum :)
    outfit post na mom blogu :

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Great post! I'm your new follower # 48 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši