29. srpnja 2015.

Hair Care- Summer Edition 2015♥

Olaaa ljudi♥

Preko ljeta naša koža i kosa žude za posebnom njegom. Kosa se isuši od sunca, morske vode i ostalih stvari. Danas ću vam pokazati i objasniti kako i s kojim proizvodima ja njegujem svoju kosu ljeti, i dati vam neke savjete. Ako želite i ljetnu Skin Care rutinu, napišite mi to u komentarima ili na asku (link vam je na dnu posta). Pa krenimo:-)

Moja kosa je inače normalna, no preko ljeta mi zna biti suha, pogotovo vrhovi. I zato masku za kosu koristim u svakom, ili svakom drugom pranju. Maske si obično sama napravim. A evo i recepta:

-2-3 žlice maslinovog ulja

-1-2 žlice meda

-1 jaje

Držim to na kosi pola sata, i onda operem kosu sa normalnim šamponom. Kosa mi bude predivna, onako baš sjajna, ne bude tako suha i izgleda zdravo. Baš volim raditi ovu masku, mnogi mi govore da je dobro i kokosovo ulje. Ja ga nisam probala, ne znam di se može kupiti. Ako netko zna, neka mi javi♥


Kupljena maska koju koristim ovo ljeto jest Gliss crna, za obnavljanje oštećene kose. Meni je dosta dobra, kosa mi bude mekana i svilenkasta od nje. Baš ju volim, no nije mi bolja od ovih maski "iz kuhinje", lol:-)


Zatim, bitna stvar je šampon za kosu. Ja kosu uvijek ispirem 2 puta, tj nanesem šampon, pa isperem, i onda još jednom šamponiranje. To mi je neka čudna navika koje se uvijek držim. Šampon koji trenutno koristim je Glissov rozi. Ja koristim šampon koji imam, nemam ni jedan da ga uvijek koristim. Volim jako Elseve crni šampon (ali light verziju), i on mi je najdraži, ali ne koristim ga stalno♥


Vrlo je bitno i s kakvom vodom perete kosu. Ja ljeti perem kosu uvijek hladnom vodom, jer topla voda jako isušuje kosu (a to vam zbilja ne treba, pogotovo ljeti). Meni kosa bude prelijepa kad ju perem onako ledeno hladnom vodom. To zimi ne radim jer se smrznem, ali ljeti mi je pod obavezno, hah. 


Regeneratore ne koristim, jer mi čine više štete nego koristi. Kosa mi od njih bude suha, i ništa mi ne rade. Više volim maske za kosu, više njeguju i bolje su općenito su bolje♥

Zatim, dolaze na red vrhovi. Najgori dio moje kose. Ja vrhove rezuckam svakih mjesec dana, ne odrežem si 2 cm, nego rezuckam one ispucale dijelove, da mi kosa izgleda (i bude) zdravija. Serum za vrhove koristim avonov koji je za tu cijenu fantastičan. 


Četka za kosu je isto bitna stvar. Mrzim one četke sa plastičnim ili metalnim zupcima, ja koristim četku za drvenim i predobra je. Ne čupa me, ne oštećuje kosu, i nježne su za vlasište. Imate ih u Dm-u i koštaju 30-40 kn:-)


Onda je na redu sprej za kosu. Trenutno koristim Glissov crni (koji je zapravo regenerator u spreju) i ne ispire se. Meni je odličan, baš je kao šlag na torti uz sve ove proizvode. Njega koristim i na plaži (što ćete vidjeti u jednom od narednih postova). Sviđa mi se, kad ovaj potrošim imam u pripremi jedan Lorealov:-)


I posljednja stvar je sprej za zaštitu kose od topline. Ja ga ne koristim tako često, možda jednom u 3-4 mjeseca. No, pošto ja kosu ne sušim fenom, ne kovrčam ju figarom i peglam ju vrlo rijetko, to i nije čudno. Ja mislim da je taj sprej jako bitan faktor u njezi kose (pogotovo ako se peglate svaki dan, ili ako stalno sušite kosu fenom). Ja vam preporučujem ovaj Balein, jer ne košta više od 20 kn, a super radi svoj posao♥

I eto, to bi bilo to što se tiče moje njege kose ljeti. Nadam se da ste našli par korisnim savjeta, i dobrih proizvoda. Uživajte mi u ostatku ljeta:-) 

Love ya♥


Broj komentara: 7:

  1. Sigurno ću pokušati koristiti ovu masku, kosa mi je bila mekana i lijepa, a sad je skroz suha, užas. I danas sam probala ovo ulje iz Avona, predivno miriši ajme!
    - Lara, @pitampitanja1234 ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maska je odlična, i ulje predobro mirišee hah♥

      Izbriši
  2. Aaa,odusevila si me ovim postom.Sutra pod hitno idem da kupim ovaj sprej od Glissa.Toliko sam cula preporuka o njemu,ma sjajno.Super si kao i uvijek.Pogledaj nmoj blog,ako zelis.♥♥♥ http://vanjakotur22.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme, odlican post, bas mi se svidaa :-)
    Za kosu ti jos mogu preporuciti i ricinusovo ulje koje je preedobro, imas ga kupiti u ljekarnoj za kakvih 20tak kuna, al stvarno obnavlja kosu i hrani je, pa cak i potakne kosu na malo brzi rast :-)
    Sto se tice kokosovog ulja, cula sam da ga imaju u dmu i da je nesto skuplje, a onda ga sigurno imaju i u ljekarnama :-)

    Ako zelis pogledaj moj blog i ako ti se svida me slobodno zapratis :-)
    BLOG: nfashionmind.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši