23. kolovoza 2015.

Birthday Unboxing #2 (S.Oliver, Muller, New Yorker..)♥

Pozdrav ekipa

Znam da kasnim s ovim unboxingom, no bila sam na putovanju u Bosnu i stvarno nisam imala vremena pisati nove postove, nego sam samo objavljivala već napisane otprije. Ako niste, obavezno pročitajte moj prvi rođendanski unboxing ovdje.

A sada, krenimo na otvaranje poklona:-)

Pokušala sam slikati sve zajedno, no slike su ispale mutne i retardirane, i nekako ne mogu ih takve objaviti ovdje. Dućani iz kojih sam dobivala stvari su S.Oliver, New Yorker, Muller a za ostale stvari ne znam odakle su.

Znači dobila sam 4 ove kutije iz S.Olivera. Taj dućan inače volim jer je roba jako kvalitetna, i sve ove stvari mi se zbog toga jako jako sviđaju:-)


Prva stvar koju sam dobila jest ova crvena majica, sa slikom i natpisom. Nemam puno crvenih majica, tako da mi je ova svakako dobro došla. Nju je inače dobila sestra, no pošto je njoj prevelika, ja sam ju s radošću prisvojila, hah. Sviđa mi se materijal, jer je pamučna, i nije preuska. Inače ne volim majice koje su krojene tik uz tijelo, volim da je malo šira. Vjerujem da ću ju često nositi:-)



Sljedeća je ova bijela majica. Na njoj piše "Believe in your dreams" i odmah da kažem, natpis mi se jako sviđa! Nije prozirna, i isto je od pamuka što je uvijek plus. Jednostavno mi je preslatka



I još jedna crvena majica. Ova mi se čak najviše sviđa, jer ima prekjut natpis. Mislim da ću nju nositi prvi dan u školu, no dvoumim se između te i još jedne koju nećete vidjeti danas. Sve majice mi se jako sviđaju, i hvala rodicama što su mi ih poklonile♥

I ove hlače su posljednja stvar koju sam dobila od rodica, ali i posljednja stvar iz S.Olivera. Imaju nekakve sitne zvjezdice po sebi, i nisu ravnog kroja (što je meni super, jer mi ne stoje takve hlače). Preslatke su, i nije ih preteško kombinirati:-)


Zatim slijede darovi od kume. Mislim da je ovo prvi put da vidite moju sliku na blogu, hehe. Ovo je tunika idealna za zimu, jer je vrlo topla, i mekana. Iskreno, kada sam ju vidjela mislila sam da mi neće lijepo stajati, no sviđa mi se kako izgleda na meni, i jedva čekam zimu da ju mogu nositi♥




Dalje na red stiže torba. Morala sam objaviti sve 4 slike, jer sam htjela da detaljno vidite kako ona izgleda. Vrlo je slatka, ne mogu opisati ovu boju, no nije kao na slici, više je plavija nego što tu izgleda. Nije premala, tako da mi sve potrebne stvarčice mogu stati u nju. Definitivno ćete ju još viđati na blogu, uz neki outfit:-)



Okej, ja se ispričavam što je prva slika jako loše kvalitete, ali nisam ju nikako mogla ljepše uslikati. Na prvoj slici je narukvica, koja izgleda kao da su 3, no zapravo je sve jedna. Meni je malo prevelika jer imam vrlo tanke ruke, no mojoj mami će sigurno biti super. Na drugoj slici su gumice za kosu. Već sam imala ovakve, samo šarene i prezadovoljna sam jer ne čupaju niti oštećuju kosu. Preporučujem svima!♥

Dobila sam i gro naušnica. Problem je što ja nemam probušena oba uha, nego samo jedno, tako da ću neke od njih nositi na tom jednom uhu. Inače, naušnice izgledaju predivno, pogotovo ove krune:-)



I za kraj, poklon od frendica iz glazbene. One su se stvarno potrudile oko poklona, jer su mi još donjele i oogrooomne balone, koji su se nažalost ispuhali. Od njih sam dobila ovu majicu sa flamingom (inside joke je u pitanju), koja je preslatka, ali sam ju već uspjela isprljati, hah #smotana. Već sam ju nosila par puta, i preslatka mi je. Kupile su mi i čarape sa flamingom, no nisam sigurna dali biste to voljeli gledati, hah.

Onda, dobila sam lančić za kojeg pouzdano znam da je kupljen u New Yorkeru. Lančić je u flamingo boji (lol), i planiram ga nositi uz neke košuljice, ili svečanije bluze:-)


I posljednje 2 stvari koje sam dobila su parfem i ruž. Parfem je također marke S.Oliver, no kupljen je u Mulleru. Nije prejak, miris je dosta svjež, i lagan a opet dugotrajan. Jako mi se sviđa. A ruž je Manhattan, isto u nekoj flamingo boji (logično), i možete vidjeti nijansu na swatchu na slici. Stvarno se curama želim zahvaliti na predivnim poklonima, usrećile su me do neba!!♥♥♥

Eto, to su pokloni za moj rođendan. Hvala svima na ovako divnim poklonima!

Love ya

E mail: katka.sabic@gmail.com

Fb stranica: Kate's world

Ask.fm profil: It's Kate♥





Broj komentara: 7:

  1. Divni pokloni,odlican post <3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, odlični pokloni! :)♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Meni se najviše dopada ova haljina predivna je, a ovakav parfem imam i ja i mogu ti reći da miriši prekrasno :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post :) Tunika je predivna ^_^
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Pokloni su predivni, a ona tunika mi je wow.:)
    http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivni su ti pokloni :) .. Pogledaj moj post make up routine
    http://borntobefighter695.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična tema , odličan post . Sviđaju mi se sve stvari . Sjajna si <3
    Ako želiš posjeti moj blog , komentiraj i nabaci follow :)
    Link mog bloga : http://birdneedfly.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši