3. kolovoza 2015.

Cooking with Kate- Fruit Bomb♥

Hej svima♥

Danas sam jako uzbuđena, jer je ovo prvi put a da vam objavljujem jedan recept na blog. Radi se o jednom osvježavajućem ljetnom receptu, za jedan smothie koji je vrlo ukusan (čak i meni koja ne volim smothie). Sve mjere su pravljene po čašama od jogurta. Pa evo, krenimo:-)

Bit će vam potrebni:

-2 čaše sladoleda od vanilije


-5 ili 6 čaša pomiješanog šumskog voća (maline, kupine, borovnice, jagode, ribizle..)


-2 čaše mlijeka


Sve to ubacite u blender i miksate tako što svako malo zaustavljate blender i miješate smjesu žlicom. Nakon što dobijete smjesu koja vam se sviđa, stavite vaš smothie u čaše i ostavite u frižider da se ohladi. Možda nekome od vas ovakve mjere neće odgovarati, no meni je ovako baš savršeno, napravljeno po mom ukusu. Po želji možete gore na vrh dodati i šlag♥



Love ya

E mail: katka.sabic@gmail.com

Fb stranica: Kate's world

Ask.fm profil: It's Kate♥

4 komentara:

  1. Jaoj ovo je super,danas cu ovo naoraviti <3 Imam sve sastojkee joj bas je super <3
    Ako zelis pogledaj i ti moj novi post i postani clan <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo mi tako dobro izgleda ! Morat cu probati :)

    Posjeti moj blog i najavu za q&a ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/2015/08/zelite-q.html

    OdgovoriIzbriši