7. kolovoza 2015.

Summer Lovin' TAG♥

Pozdrav dragi moji♥

Danas vam donosim također jedan TAG. U pitanju je, kao što možete vidjeti iz naslova Summer Lovin' TAG. Pa evo, bacite se na čitanje

1. Najdraži ljetni ruž?

-Hm, pa myb bih odabrala ove nove Maybelline ruževe, koji su fantastični. Predivno njeguju usne, nimalo ne isušuju, dosta su pigmentirani i boje su predivne. Ja imam nijanse 545 i 660, i prezadovoljna sam. Pripremit ću vam njihovu recenziju :-)


2. Najdraži ljetni lak za nokte?

-Ja ne lakiram nokte skoro nikad. Ali kad me jednom opali da nalakiram (to bude 2 puta godisnje) to obavezno bude crni lak. Ne volim lakove u bojama na rukama, a na nogama nosim samo plave i ljubičaste boje.


3. Omiljeni ljetni kupaći kostim?

-Iako nemam triangle badić, jako mi se sviđa kako izgleda. Definitivno bih si uzela plavi ili bijeli, no pošto imam dosta kupaćih kostima, čekat ću sljedeću godinu.


4. Omiljeno piće ljeti?

Hm, volim jako koktele (koje možete kupiti na svakoj plaži di ima bar) ili ice coffee. Sve ostalo mi je preteško, i nisam uopće fan smoothia.


5. Omiljene ljetne pjesme?

-Ovo ljeto slušam Four Five Seconds od Rihanne, Hey Mama, See you again, Poison i pjesme od Nirvane i Artic Monkeysa:-)

6. Omiljeni ljetni modni dodatak?

-Sunčane naočale i puno narukvica! Imam opsesiju sunčanim naočalama i htjela bi ih svih boja i oblika, a narukvice skupljam i iz svakog grada u kojem sam bila si donesem po jednu♥


7. Omiljeni ljetni parfem?

-Ja kad imam neki parfem, koristim ga cijelu godinu, neovisno o godišnjem dobu. Trenutno sam u fazi onih sprejeva s mirisom, jer su mi predobri a volim neke lagane mirise za ljeto:-)

8. Omiljena knjiga ovog ljeta?

-Pa, omiljena knjiga mi je If i stay ili Ako ostanem. Knjiga je savršena i preporučujem svima. Ovo ljeto sam postala ovisna o Wattpadu, i tamo nonstop čitam priče, tako da i to vam preporučujem. I prošli post je bio na temu omiljenih knjiga, pa evo vam link ako niste pogledali♥

Favorite Books- Summer 2015♥

9. Zbog čega se raduješ ovo ljeto?

-Radujem se što ću vidjeti rodbinu u Dalmaciji, što ću ići u Bosnu kod rodica, i što će onda one doći k meni u Zagreb. Veselim se što ću možda ići na festival boja u Zagrebu u 8. mjesecu i što naravno što mi je rođendan. I sviđa mi se ovo ljeto, nije kao prošlo kišovito i nikakvo. Baš je lijepo vruće, onako po mom ukusu

Love ya♥

E mail: katka.sabic@gmail.com

Fb stranica: Kate's world

Ask.fm profil: It's Kate♥



Broj komentara: 13:

  1. Obozavam ovaj kupaci,ali ga nemam na zalost...jedva cekam da ga kupim...odlican post <3 :)

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Obozavam matt nokte, pogotovo crne. Predobro :)

    Posjeti moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, uclanila sam ti se u blog kako si i rekla............. http://mojamoda66.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. heej ,ovako moram se složiti ni ja baš ne lakiram nokte ,ali dobro haha xd nego ,ovi ruževi su mi tako genijani i upečatljivi...vidim da ćeš ti imati jako zanimljiv august,nego da te pitam gdje ideš u Bosnu ,ako smo negdje blizu možda se možemo upoznati ? to bi bilo genijalno! haha xd
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, drago mi je da je netko poput mene, idem u Tuzlu ali myb odem i do Sarajeva, nisam sigurna još♥

      Izbriši
  5. Odlican tag,pitanja i odgovori su super.Slike su odlicne :D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Tag je jako zanimljiv.Pitanja i odgovori su super.
    http://iamclaudiaxoxo.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan tag... :)Pratim te :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post, super odgovori. i ja volim Maybelline karmine
    Prijavi se na moj blog, ja jesam na tvoj

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja obozavam Maynebeliin ruževe i kozmetiku općenito .
    Posjeti moj blog i preplati se ako želiš , meni bi puno značilo .<3
    http://birdneedfly.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši