31. srpnja 2015.

IT'S MY BIRTHDAY♥♥ + Birthday unboxing #1

Bok ljudi

Danas mi je rođendan, kao što vidite iz naslova posta, i jako jako jako sam uzbuđena zbog toga. Malo mi je žao što rođendan nisam dočekala kod kuće, nego na moru, ali to je prokletstvo nas koji smo rođeni usred ljeta, lol. Pošto ja obično rođendan slavim više puta (jednom na moru, jednom sa obitelji i jednom sa društvom), danas za vas imam prvi unboxing što sam dobila za rođendan. Pokloni su samo od mame i sestre, uskoro će biti i od tate (on mi je naručio narudžbu sa jedne stranice) 8.8. slavim rođendan s obitelji pa ću vam tad pokazati što sam od njih dobila, i na kraju što sam dobila od prijatelja. 

I da, želim se svima zahvaliti na lijepim željama i na čestitkama koje ste mi poslali na moj ask.fm profil, neizmjerno vam hvala na tome


Prvo što sam dobila je dream catcher. U Zadru su ovih dana dani punoga mjeseca, i na rivi je puno štandova koji prodaju svašta, mama mi je na jednom od njih kupila dream cathcer. Mislim da će biti predivan ukras za sobu, i već mi se jako sviđa


Dalje sam dobila pernicu za školu, ovo mi je jako trebalo jer sve pernice sam ili izgubila ili uništila, tako da mi je ova svakako dobro došla. Meni je preslatka eto


Dobila sam i ovu slatku kutijicu u kojoj su olovka i papirići, tojest blokić. Volim ovakve stvari jer mi kutijica na kraju ostane za uspomenu



Onda imam poklone od sestre. Kupila mi je crni baby lips u rozoj boji. Jako sam ih željela, no nikako da ih kupim, i evo sada napokon imam ovaj. Već vidim da će mi se svidjeti, jer mi je boja jako lijepa


I posljednje dvije stvari su losion za tuširanje i baleina kremica. Losion za tuširanje uvijek koristim balein, jer im je cijena prejeftina, prelijepo mirišu i odlični su mi. Ovaj mi isto tako miriše savršeno, i pakiranje je full slatko. A krema ima miris maline, i vidjela sam da ju stalno hvale na blogovima i po youtubeu, i evo sada sam ju dobila. Vrlo sam sretna, i jako sam im zahvalna na poklonima


I evo, to bi bilo to što sam dobila od mame i sestre. Bit će još najmanje 3 unboxinga (od prijatelja, od ostatka obitelji, i od tate) a ono što sam sama sebi kupila će biti birthday haul. Btw, roditelji mi nisu rastavljeni, niti nista tako, nego sam se dogovorila s tatom da mi naruči stvari s interneta a mama da nešto kupi hah. Nadam se da vam se post svidio, i sretan rođendan svima koji ga također danas slave

Love ya

E mail: katka.sabic@gmail.com

Fb stranica: Kate's world

Ask.fm profil: It's Kate♥

3 komentara:

  1. Odličan post! Pratim tvoj blog i jako mi se sviđa. Puno bi mi značio follow back<3:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj baby lips jeee znaciii nema reci *-*
    Odlican post<3

    Ako zelis postani moj clan bloga,bilo bi mi drago <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši