31. kolovoza 2015.

Makeup for School♥- Collab Post:-)

Bokicc ljudi

Danas, kao što vidite u naslovu, radim collab post sa Petrom, sa bloga Fighter, brave and runner. Pitala sam ju, dali bi voljela uraditi colab post samnom i pristala je. Pa smo odlučile da to bude makeup za školu. Ako već niste, pročitajte i njezin post o tome ovdje jer mislim da je sve objasnila, a ja ću samo još nadodati par stvari:-)

#1. Kada se početi šminkati?

Pitanje koje non stop dobivam na svom ask.fm profilu. Ja mislim da se trebate šminkati kada za to dođe vrijeme. To jest, kada osjetite potrebu za tim. Ja kada sam se počela šminkati sam koristila samo korektor, maskaru i puder u kamenu. Po meni je definitivno prerano se šminkati sa manje od 13-14 godina, jer tako samo uništavate svoje lice. 


#2. Što koristiti ako ste početnici?

Ključ je u tome da ne pretjerujete sa šminkom. Ako imate prištiće, crvenilo ili podočnjake, stavljajte korektor. Jedan moj trik je da na crvenilo ili prištiće prvo stavite zeleni korektor, dobro utapkate a onda onaj obični. Zelena boja neutralizira crvenilo, i trebat će vam vrlo malo običnog korektora da sve prekrijete. Zatim, ok je stavljati i malo maskare, 1 ili 2 sloja. Ako imate dosta rijetke obrve, koje nisu ujednačene, nije grijeh popunjavati ih. Trebate samo pratiti vaš oblik obrva, i kupiti olovku za obrve u pravoj nijansi. I za kraj, možete staviti neki nude ruž, sjajilo ili neko labelo. I mislim da je ovo sasvim dovoljno, ako ste početnica:-)


#3. Što ja koristim od šminke za školu?

Prvo da vam kažem da imam jako problematično lice, i definitivno zavidim svima vama koji imate čistu kožu. Pokazat ću vam proizvode koje stavljam, redoslijedom kako ih stavljam, i reći ću ukratko o svakom proizvodu po nešto. Pa krenimo:-)

Prvo što stavljam jest krema. Hidratacija je jako bitna, i ova krema mi je odlična kao podloga za šminku. Nje više nema u prodaji, ali vidjela sam da postoji neka vrlo vrlo slična ovoj. Kada želim da mi šminka na licu traje dulje, onda stavljam ovaj Catrice primer, o kojem sam pisala u postu o favoritima srpnja (koji možete pročitati ovdje).


Nakon kreme, prvo što stavljam jest zeleni korektor. Zelena boja neutralizira crvenilo, što je meni glavni problem na licu. Kada nanesem ovaj korektor, trebam ga dobro dobro izblendati, kako se zelenilo ne bi nadziralo. Super je stvarčica, stvarno mi uvijek dobro dođe.


Onda stavljam CC kremu. Ovo je Bourjois CC krema, jedina koja mi odgovara nijansom ali i teksturom. Ako imate ultra ultra masnu kožu, preporučam da preko nje stavite neki matirajući puder u kamenujer ona nije matirajuća. Prekrivanje joj je super, traje mi na licu cijeli dan i definitivno je bolja od svih BB ili CC krema koje sam isprobala. Preko nje stavljam ovaj Essence puder za matiranje, jer kao što sam napisala, ova krema nije matirajuća. Super je stvar, i vidjet ćete ju u nekom od mojih sljedećih favorita:-)



Nakon što sam završila sa licem, prelazim na oči. Obrve sam namjerno preskočila, iz razloga što imam guste i dobre obrve, koje ne zahtijevaju popunjavanje niti bilo kakvu drugu stvar. I vrlo sam zahvalna što imam takve obrve.

Sjenilo za oči koje koristim jest ovo Avon sjenilo u olovci. Meni je ovo sjenilo zakon, jer mi uz plave oči zlatne i bakrene nijanse jako lijepo pristaju. Ovo sjenilo je prepuno šljokica, no one se ne vide jako, tako da je baš primjereno za svaki dan. Nakon sjenila stavljam maskaru. Ovo je Maybelline Lash Sensational maskara, kojom sam oduševljena kao i većina cura čije sam postove čitala. Jako lijepo produži trepavice, daje odličan volumen i vrlo je dugotrajna. Jako ju volim




I prelazimo na usne. Prvo što stavljam, prije nego što uopće počnem sa šminkom jest Labello lip butter. Ova stvar je najbolja stvar za usne koju sam ikad probala. Predivno njeguje usne, ostavlja blago rozu boju i miriše odlično. Jako mi se sviđa! Nakon što se upije, stavljam Rosal lip balm u nijansi Flash Nude, koji mi je odličan za svaki dan. Nekad znam staviti i neki drugi ruž, no za školu stavljam najčešće baš ovaj. Boja mi je predivna, i baš mi se sviđa kako izgleda uz ovakav makeup. Jako ga volim, i skoro sam ga potrošila tako da definitivno moram po novi:-)



I evo, to je moj makeup look za školu. Nije ništa pretjerano, jednostavno je ali opet lijepo izgleda. Pišite u komentare što vi koristite za svaki dan, i dali se šminkate za školu:-)

Love ya

E mail: katka.sabic@gmail.com

Fb stranica: Kate's world

Ask.fm profil: It's Kate♥



Broj komentara: 6:

  1. Aa odličan post,slike su predivne.
    Zanima me,koja je marka ovog zelenog korektora? :D♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti:-)
      Marka je Catrice, ali vidjela sam da i oriflame ima nesto slicno♥

      Izbriši
  2. Slazem se da je rano sa 13, 14 godina.
    I mislim da je najbolje prvo poceti sa malo korektora i maskare. I da kao sto si rekla, nikako pretjerivati. Znala sam vidati mlade cure sa bijelim vratom i cokoladnim licem haha :)
    Jako lijepo si to napisala :) <3
    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Ja imam 14 godina i koristim samo maskaru, ruž i korektor :) <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja od šminke ponekad stavim maskaru, korektor, karmin ili sjaj i možda malo rumenila. Kao zombi sam kada se probudim rano, takoda često preskočim sve ovo. Naravno sve je u količini šminke. Neke devojke seu mojoj školi šminkaju kao da su krenule na crveni tepih, a ne na čas. To se nikada ne završi dobro, nastavnica ih uvek pošalje u toalet a skinu sve sa sebe.
    Post je presavršen!! <3 :)
    http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjajan post! :D♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši