5. kolovoza 2015.

Favorite Books- Summer 2015♥

Pozdrav ljudi

Ja jako volim čitati i ovo ljeto sam pročitala puuno knjiga. Željela sam vam napraviti post na temu mojih najdražih knjiga ovo ljeto, jer ih ima podosta. I evo, bacite se na čitanje:-)


#1. Trinaest razloga (Thirteen reasons why)

-Ovo je definitivno moj favorit godine što se tiče knjiga. Savršena je! Uživala sam čitajući ju. Ismijala sam se i isplakala, predivna knjiga. Tema se čini pomalo depresivna, no nije ustvari, knjiga je dosta smiješna! Svakako imate moje preporuče da pročitate.

#2. Bez nade (Hopeless)

Knjiga koju imam na polici već duuugo, ali nikako da ju počnem čitati. I evo, došla je na svoj red. Radnja je dosta zanimljiva, no negdje do sredine knjige nema nekih napetih i posebnih događaja. Tek pred kraj postane iznimno napeta i zanimljiva, i taj zadnji dio mi je popravio utisak o knjizi. Predivna je, onako kao neki "ljubić" jer ona upoznaje dečka, koji će joj promijeniti život kad joj kaže istinu o njoj. Također preporučujem!

#3. U traganju za Alaskom (Looking for Alaska)

Meni se ova knjiga puno više svidjela od Greška u našim zvijezdama. Puno mi je zanimljivija, i radnja mi se jako sviđa. Nedavno sam završila sam čitanjem, i mogu reći da mi se knjiga jako jako dopala, i jedva čekam film!

#4. Serijal knjiga "Kuća Noći" (A house of Night Novel)

-Ja sam pročitala prvi i drugi knjige, i već znam da mi se jaaako dopada! Serijal je odličan, radi se o toj skoli za vampyre, i serijal prati život 16-ogodišnje Zoey. Ja jako volim ovakve knjige, odnosno serijale i moram pročitati svih 9 dijelova (toliko ih je prevedeno).

#5. Serijal knjiga o Percy Jacksonu

-Okej, malo varam jer sam ovo čitala prošlo ljeto. Ovo je savršen serijal knjiga, ako vas zanima grčka mitologija, tj grčki bogovi, ovo je serijal za vas. Izašli su i filmovi, no meni su knjige 100 puta bolje. To čitam na engleskom, jer su prevedena 3 dijela a ima ih čini mi se 6.

#6. Tajna Elle i Miche (The secret of Ella and Micha)

-Knjiga koju sam si kupila za rođendan i vidjet ćete ju u haulu. Predivna knjiga, onako na neki način ljubavna, no vrlo tajnovita i pomalo tužna. Radi se o djevojci koja je ostala bez majke, i preselila se u drugi grad kako bi zaboravila na to. No kad se vratila, srela je svog starog prijatelja Michu (zapravo bili su puno više od prijatelja, ali nikad nisu službeno "hodali"), i sve uspomene su se vratile. Super knjiga, definitivno preporučujem!


#7. Serijal knjiga Vampirski dnevnici (The vampire Diaries)

-Vjerojatno znate da sam opsjednuta ovom serijom i odgledala sam sve sezone. Knjiga je puno drugačija, puno stvari nije prikazano u seriji, puno stvari koje su se dogodile u seriji se u knjizi nisu dogodile i puno likova izgleda drugačije nego što je prikazano u seriji. Ako volite ovu seriju, voljet ćete i knjigu!

#8. Pomrčina srca (Between shades of gray)

-Jako, jako dobra knjiga. Još ju nisam pročitala do kraja, no radim na tome. Na nekim dijelovima sam se smijala, na nekim plakala, ali knjiga je predivna. Jako mi se sviđa, nju sam sama sebi kupila za rođendan i vidjet ćete ju također kasnije u rođendanskom haul-u

Love ya♥♥

E mail: katka.sabic@gmail.com

Fb stranica: Kate's world

Ask.fm profil: It's Kate♥


Broj komentara: 26:

  1. Odličan post! Ja sam knjigu " U traganju za Alaskom " dobila za Božić i počela sam čitati ali odustala jer je početak jako dosadan, ali pružit ću joj drugu šansu zbog tvojeg mišljenja heh. I već duže vrijeme želim pročitati Vampirske dnevnike jer sam opsjednuta serijom, ali nisam znala kakva je, sada ću je definitivno pročitati.

    Inace, ako želiš pogledaj moj blog; http://letslivefree05.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daj joj drugu šansu, jer je odlična! Vampirski dnevnici su must have, predobre su knjige vjeruj hah:-)

      Izbriši
  2. Obozavam Vampirske dnevnike. Sigurno su i kjige super. Najvise me je zainteresovala Kuca noci. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar je serijal, pocni citati ako volis knjige tipa Harry Potter i to:-)

      Izbriši
  3. Definitivno se slažem za Looking for Alaska, sve Johnove knjige su odlične, ali kolko znam to mu je među prvim knjigama, a baš baš je dobra. Pročitaj si i Will Grayson, Will Grayson ili Papet Towns.
    - Lata, @pitampitanja12345

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paper towns mi je bas na wish listi, hvala na prijedlozima♥♥

      Izbriši
  4. Draga Kate, spomenula sam te u novom postu: http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/blogovi.html :)❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjajan post, taman sam trazila neke dobre knjige... Predplatila sam se kao sto si to i zatrazila od mene na mom blogu! <3

    http://tinejdzerkeizivot.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj čitati neke od ovih. I hvala ti puno♥

      Izbriši
  6. Super post <33 Pogledaj moj blog i ako zelis preplati se uzvraticu :)
    llis9.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post, odlican, stvarno mi se svidja ako zelis uclani se na moj blog a na tvoj vrc jesam..... http://mojamoda66.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Uzgred moja omiljena tu je i moja naj omiljenija serija The Vampirela Diaries ona ce mi biti uvek na prvom mestu, ali knjigu jos nisam procitala, moracu da je procitam...

    OdgovoriIzbriši
  9. Super, su ti favoriti, prva knjiga, mi se čini odličnom, a da se malko bolje poznajemo, mogle bih razdeliti knjige, ti mnei tu drugu pozajmila da čitam, a ja tebi onu moju....Ali stvarno si super... smile132.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Super, su ti favoriti, prva knjiga, mi se čini odličnom, a da se malko bolje poznajemo, mogle bih razdeliti knjige, ti mnei tu drugu pozajmila da čitam, a ja tebi onu moju....Ali stvarno si super... smile132.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Preeedobar blog,je li bi mogla posjetiti moj blog (www.sarah55667.blogspot.com)Puno bih mi znacilo :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Svida mi se tvoj blog :)
    Uclanit cu ti se ;)

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  13. Jooj, tvoj blog mi je presladaaak ,upravo sam vidjela tvoj komentar na mom postu ,i odlučih da te posjetim ..ovako ja sam lajkala FB stranicu a i postala tvoj sljedbenik,tako da ako mi budeš naplaćivala što sam ti sljedbenik očekuj da ću se isključiti ,haha xd okej ,šalim se..govorim to jer sam pročitala ovo za "pretplati se ,besplatno je " ,nekako me to slatko nasmijalo ,i morala sam postati sljedbenik! ja isto volim čitati knjige ali ni jednu jedinu sa ovog spiska nisam do sad uzela u ruke,vidjela sam negjde ovu posljednju samo se ne sjećam gdje .uhh,moraću da ih potražim ova prva mi ima odličan naslov i nju ako nađem uzeću je i pročitati!
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prva je najbolja, neces se razocarati:-) I hvala puno♥

      Izbriši
  14. Draga, odgovorila sam na tvoja pitanja u svom novom postu :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/2015/08/q.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlican post kao i uvek :)
    Ja nisam ljubitelj knjiga ali kada krenem citati knjigu necu spavati dok je ne procitam :') <3
    Ako zelis pogledaj najavu za Q&A <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  16. Sajan post, nijednu od tih knjiga jos nisam procitala, I ja sam opsjednuta serijom TVD, obozavam je. :-)

    Ako hoces pogledaj moj blog I zaprati me:
    myfdiaary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Super ti je post, no i cijeli blog. :) Imaš moju podršku, samo tako nastavi. <3 Ako želiš pogledaj moj blog i stisni follow ako ti se sviđa :) http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši