8. listopada 2014.

Lash Mania Reloaded Maskara❤

Recenzija- Lash mania reloaded Essence maskara 

Ovu maskaru imam već 2 mjeseca i nikako da ju počnem koristiti. Stajala je na polici i skupljala prašinu. I sada sam ju odlučila testirati i vidjeti kakva je.

Maskara je u srebrnom pakiranju koje je preeeeslatko, stvarno izgleda kao skupe L'orealove maskare koje koštaju 4 puta više. Za pakiranje od 10 ml, platit ćete 25 kuna što je po meni super cijena:-) 




Prvi problem kod ove maskare: ona je prevodenasta. Jedva ju uspijem staviti a da se ne razmrlja po cijelom kapku. Stvarno to nanošenje zna biti noćna mora tako da je to jedan od razloga zašto ju ne koristim tako često.  

Maskara stvarno lijepo produži trepavice i da im volumen a ničega nema previše što mi se sviđa. Postojana i nije baš, tu je ona negdje ali nakon par sati kao da nestane pa ju morate nadograđivati. Evo kako izgleda da trepavicama. Btw. Nisu moje oči:-)



Četkicu pogledajte sami, nije uobičajnog oblika kao kod ostalih maskara ali mi se strašno sviđa. Jako je dobra, dosta elastična a sviđa mi se što essence maskare imaju neke neobične četkice.



Sve u svemu maskara je super, cijena je odlična, efekt koji daje trepavicama je zadivljujuć a i četkica je odlična. Zbog svega gore nabrojanog ja joj dajem 8/10:-)


I to bi bilo to što se ovog posta nadam se da vam se dopao i da ćete čitati moje recenzije. Novi post ide u petak. Čitajte, komentirajte, sharajte. Pratite me i na društvenim mrežama. Bye:-3


Ask.fm- http://ask.fm/kateslandxx ❤ 

1 komentar: