1. listopada 2014.

8 znakova da mu se sviđaš♥

Svi mi imamo tog nekog, tko se nama sviđa a mi nismo baš sigurni sviđamo li se mi njemu. Vrijeme je da to saznamo pomoću znakova koje nam osoba daje. Saznaj dali mu se sviđaš ili ne.


1. Često izgovara tvoje ime dok razgovarate. Radije će reći "Bok, *tvoje ime*." nego samo "Bok!".

2. Stalno te gleda: čak i kad misli da ti to ne vidiš. A kad ti njega pogledaš nasmije se ili okrene glavu.

3. Dok je s tobom baš ga briga za ostale cure, nema veze što izgledaju kao Kim Kardashian ili Mila Kunis.

4. Pamti stvari koje mu govoriš, i spominje ih u razgovorima. Npr. ako si rekla da ti je sestra upala u gimnaziju onako usput a on te nakon tjedan dana pita nešto tipa: "Kako ti se sestra snalazi u gimnaziji?" :-)

5. Zadirkuje te. To vjerojatno radi namjerno da ga ti udariš pa onda zagrliš.

6. Dok razgovarate kao ''slučajno'' te dotakne po ruci, ramenu ili nozi.

7. Želi ostati s tobom u kontaktu. Čak i ako si otputovala negdje, zove te ili šalje poruke.

8. Govori ti svoje tajne. To znači da ti vjeruje i da može s tobom pričati o svemu. Isto tako te i traži savijete.

Ako imaš 5 ili više tvrdnji- O da, on se opako zaljubio u tebe!♥

Ako imaš manje od 5 tvrdnji- Čini se da nije baš zagrijan za tebe. Vjerojatno te doživljava samo kao dobru frendicu. Probaj mu se više približiti, možda se situacija promijeni.♥



I to bi bilo to što se tiče ovog posta. Nadam se da sam vam pomogla i da ste uživali:-) Sljedeći post ide u srijedu. Čitajte, komentirajte i sharajte. Pratite me i na društvenim mrežama. Bye♥



4 komentara:

  1. Ovaj post je super,danas sam pronasla tvoj blog i jako je zanimljiv,imas nesto sto drugi nemaju ;)
    samo tako nastavi!

    Ako zelis poseti moj blog i postani clan <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši