21. kolovoza 2015.

Back to school- 5 minute hairstyles ♥

Helou ljudi♥

Danas vam donosim post sa frizurama za školu. Ja obično ujutro nemam mnogo vremena za spremanje, a pogotovo ne za praviti frizure, tako da sam odabrala par jednostavnih frizura koje se mogu napraviti za manje od 5 minuta. Pa, ako vas zanimaju ideje, krenimo:-)

1. FRIZURE:-)

-Već sam rekla da nemam vremena ujutro raditi teške frizure, za koje treba izdvojiti cijelu vječnost. Odabrala sam 5 frizura, koje su vrlo jednostavne a izgledaju lijepo.

#1.

Ovo je jednostavna frizura za one koje vole nositi repove. Za ovu frizuru je meni bukvalno trebalo 3 minute, a izgleda dosta kompliciranije.

#2.

Ovo je frizurica koju ja najčešće radim, jer je preeeslatka. Vjerujem da ste ovo svi već jednom radili, ili barem vidjeli na nekome, ali meni se jako sviđa i morala sam ju ubaciti u ovaj post.

#3.

Evo i jedna pletenica, koju isto volim raditi. Ne znam koliko možete vidjeti sa slike što treba napraviti, ali valjda ćete skontati, hah:-)

#4.

Opet frizura s pletenicom. Vrlo je jednostavno za napraviti i ako ste smotani s frizurama (like me), lol

#5.

I puđica za kraj. Za nju treba nešto više vremena nego za predhodne frizure, ali je meni jednako lijepa

 Love ya♥♥

E mail: katka.sabic@gmail.com

Fb stranica: Kate's world

Ask.fm profil: It's Kate♥


 

 

Broj komentara: 5:

  1. Prva frizurica je predivnaa <3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post :) Frizure su zaista lake i brze :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, najvise mi se svidja cetvrta.
    Novi post namom blogu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Bilo bi bolje da si sama svoje slike stavljala u post, al nema veze, vrlo rado cu probati ovu drugu frizuru, jos par savjeta, ne sviđa mise bas izgled bloga kao na primjer od http://sarasmagicalworld.blogspot.com/ ili http://theglamandglitter.com/, stavi na pocetak bloga logotip, promijeni boju pozadine, blog ti nije pregledan za razliku od one dvije cure, voljela bi vidjeti recenzije proizvoda i popratne slike, back to school haul, itd... ovo sto si pisala sa strane o svom izgledu stavi na pocetak bloga gore i na kraju postova, i napravi posebnu karticu za reklamiranje blogova, cure tu napisu bezvezan komentar i linkaju svoj blog!!?ljudi dolaze u komentare kako bi vidjeli jos neke savjete ili misljenja drugih, a ne to! zamoli ih da to ne rade!budi originalna i stavljaj recenzije a ne tagove i sl jer budimo iskreni to nikom nije zanimljivo, pise nesto novo originalno, sto ne mozemo naci na drugim blogovima, pozdrav iz Varaždina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvo, zahvaljujem na ovako dugačkom i opširnom komentaru. Ovdje na bloggeru nema dovoljno lijepih predložaka za blog, i našla sam jedan sličan kao na blogu od tih cura. Planiram si totalno promijeniti izgled bloga kada stavim taj novi predložak, tako da će sve biti drugačije. Pozdrav za tebe iz Zagreba:-)

      Izbriši