10. listopada 2014.

Najbolje aplikacije za Android mobitele♥

Mojih top 13 android aplikacija 

Heeej svima

Danas sam odlučila da napravim post na temu 13 najdražih aplikacija za android mobitele. Neke od ovih koristim svakodnevno a neke za uređivanje slika, videa, ili igranje (dada još se igram na mobu za vrijeme nastave). Pa krenimo:-)

1. WhatsApp ili Wapp.

Definitivno najbolja aplikacija za dopisivanje, ne zastajkuje, imate predobre smajliće, možete raditi grupni chat (kao što ja imam sa frendovima) ili se dopisivati sa frendovima samostalno. Besplatna je no za nju vam je potreban Wi-Fi.

2. Facebook- jer svi znamo zašto. 90% vremena na kojem sam na fejsu je preko mobitela, sad su ga još dodatno poboljšali i jednako je dobar kao i na kompu.

3. PowerCam. Iako su svi ludi za Retricom, meni je ova kamera puno puno draža. Možete se slikati sa efektom a možete i urediti sliku ili napravidi collage. Sve u svemu odlična aplikacija, moj najdraži efekt je Holiday




4. Instagram. Ovisnica sam o instagramu jednostavno svakih 5 minuta gledam tuđe instagram profile. Jednostavno hejtam neke svoje frendice koje još nemaju instagram profile hah. Odlična aplikacija, i da ako imate instagram napišite u komentar svoje ime pa da vas pratim:-)

5. Ask.fm- da mogu odgovarati na pitanja i na svom asku a i na asku vezanom uz ovaj blog. Super aplikacija iako mi se više sviđa verzija za komp.

6. Be funky je aplikacija za uređivanje slika koja je isto super ali s njom uglavom radim efekte ili eventualno neki tekst na sliku. Najdraži efekt mi je Holgaart



7. Bitstrips- ovo je presmijesna aplikacija, znači radite kao stripiće sa svojim frendovima koje objavljujete na fejsu. Za ovime sam poludjela jer je aplikacija odlična:-) 



8. InstaFace (Animal Face)- isto smiješna aplikacija. Na slike vaših frendova stavljate one smiješne mačke ili pse. Svi me uvijek pitaju za tu aplikaciju pa evo tu sam otkrila kako se zove.



9. Flipagram je super aplikacija u kojoj slike slažete u video. To ja uvijek radim za neki rođendan frendici ili kad se baš baš puno naslikavamo hahahah. Sve u svemu super aplikacija, uz koju možete dodati pjesmu koju god želite.





10. We heart it- svi mi znamo za ovu super aplikaciju sa definitivno najboljim slikama. Obožavam ju! Mogla bi cijeli dan visjeti na mobu i gledati slikice hahaah. Stalno skidam slike koje opisuju kako se osjećam, to mi je kao hobi hehe

11. Flappy Bird. Oke mislim da ne postoji osoba koja nije čula za ovu pticu. Meni je ona još uvijek naj ahahah. Stalno ju igram i pokušavam postići rekord. Trenutni rekord je 49 (buu slaba sam hahah) a što više pokušavam oboriti novi, više se nerviram.






12. CocoPpa je preeeeslatka aplikacija s kojom možete uređivati ikone na mobu. Ja nažalost ne mogu uređivati jer mi mobitel ne valja no moje frendice mogu i izgleda im preslatko. Evo jednog primjera:-)






13. Clean Master- i za kraj aplikacija koja spašava moj mob da ne eksplodira od silnih slika, aplikacija i pjesama koje natovarim na njega. Briše i čisti zastarjele aplikacije i oslobađa RAM memoriju na telefonu. Jako dobra stvar i svima preporučam + jednostavna je za korištenje.


I to je to, mojih top 13 najdražih aplikacija hehe. Ako imate neku najdražu aplikaciju a da ju nisam spomenula napišite u komentar, baš me zanima. Hvala svima koji su pročitali post, čitajte i komentirajte i dalje. Novi post ide u srijedu. Pratite me i na društvenim mrežama. Bye



Broj komentara: 6:

  1. Ovo pod brojem 9 i 12 izgleda super, moram si to skinut :)
    I da, WhatsApp je najj, naravno <3
    P.S. Ovo mi je jedan od najdražih članaka tu <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, aplikacije su sve odlične i instaliraj si ih, nećeš požaliti❤

      Izbriši
  2. Super post.Neke app ću sigurno skinuti,ali dok dođe novi mob.❤❤

    OdgovoriIzbriši
  3. zasto se whats app ne moze staviti na sd karticu?? :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post :D
    Big like :#
    Mozes li mi objasniti kako si uredila tako da imas blog?I kako si naredila takva slova?Inace sam amater na blog,pa.. :$

    OdgovoriIzbriši