29. listopada 2014.

School Tag♥

Prva jedinica, najgori profesor, prepisivanje..

Dragi mojii Danas sam odlučila da napravim malo drugačiji post a to je school tag. Pošto već znate da obožavam Tag postove, pripremila sam vam još jedan. Pitanja sam neka našla na internetu, a neke smišljala sa prijateljicom. Pa da kreneem:-)




1. Jesi li ikada markirala?

-Jesam, ali samo 1 dan jer taj dan nisam učila, no sve sam se dogovorila s majkom tako da mi je opravdala. 


2. U kojoj klupi sjediš?

-Svake godine sjedim u zadnjoj, ne znam zašto ali tamo se najbolje osjećam♥


3. Čitaš li lektire?

-Pretežito da, iako nekad se znalo dogoditi da nisam stigla pročitati knjigu do kraja, nego mi je ostalo par poglavlja. No prijateljica bi mi sve ispričala prije sata ili bi pročitala sadržaj na internetu.



4. Dali su te ikad uhvatili u prepisivanju?

-Ne, ja se vješto skrivam. Iako su par puta profesori stajali tik do mene a ja sam baš tada koristila šalabahter. No nitko nije ništa primjetio (valjda? xd).


5. S koliko prolaziš?

-Sve razrede prolazim s 5, ovisi kako koji. 


6. Iz čega je bila prva jedinica?

-Iz povijesti, 5 razred, 2. polugodište, odgovaranje (vidi se tko je partijao vikendom). Zanimljivo je to što sam svake godine dobivala topa iz povijesti u isto vrijeme.


7. Koje profesore voliš?

-Volim profu iz hrvatskog jer je odlična, a profesor iz fizike je kralj.

8. Dali si ikada snimala nastavu?

-Jesam, doduše glazbeni dok je profesor vikao na jednog iz mog razreda.


9. Mjesta za šalabahtere?

-Pa ja stavljam među koljena, tako da kad profesor hoda po učionici onda uguram između koljena, a kad sjedne i nešto svoje gleda, onda koristim. Ili jednostavno napišem na klupu pa poslije obrišem hehe:-)





10. Kasniš li u školu?

-O da, barem jednom u mjesecu. I svaki put isprika ''Bila sam kod doktora/zubara/ortodonta..''. Ljudi su počeli misliti da sa mnom stvarno nešto nije u redu hah.


11. Predmeti koje ne podnosiš?

-Matematika, matematika i matematika. Jednostavno taj predmet mi je užasno dosadan i ne volim brojke, računanje i te gluposti.


12. Imaš li nešto protiv ''štrebera''?

-Apsolutno ne, oni su dio razreda isto kao i ja, čak mi mogu biti i uzor u ocjenama i uspjehu. Pokušavam nikoga ne mrziti iz razreda i svima dati šansu da mi budu u lijepom sjećanju.♥


13. Koju torbu nosiš za školu?

-Nosim Vansovu torbu, kojuu obožavam, imam ju nekih 4-5 godina i nijedna joj torba nije ravna.♥





14. Najgori profesori?

-Biologija i kemija (ista nam je profesorica). Užas, ništa ne objašnjava i stalno joj je tlak na 78457012. I još uz to smo 90% sigurni da je trudna.


15. Voliš li svoj razred?

-Ma kakav god on bio ja ga volim jer sam osuđena na njih 5 dana u tjednu, uvijek će biti ljudi s kojima ću se bolje družiti i koji će mi biti simpatičniji i oni s kojima ću se manje družiti. Pokušavam ne ulaziti u svađe jer želim imati složan razred koliko god je to moguće.♥


16. Jeste li ikada nešto razbili u školi?

-Razvalila sam vrata od ženskog wc-a i strgala sam stolac dok sam se ljuljala na njemu. Bad kid!


17. Po čemu ćeš se sjećati škole?

-Po apsolutno svemu, mom kašnjenju, glupavim isprikama, profesorima, spremačicama koje su KRALJICE, mom društvu, nekih svađa, zajedničkih gluposti, sjećat ću se profesora i onih boljih i lošijih i naravno svog odlazaka ravnateljici (to se desilo samo jednom hvala Bogu).♥



I to je to što se tiče ovog School Tag-a. Sljedeći post ide u petak. Čitajte, sharajte i komentirajte. Pratite me i na društvenim mrežama. Bye:-3 Ly all♥

Google Plus (opcija se nalazi gore lijevo, samo kliknete plavu opciju koja znvči dodaj u krug)❤ 

Broj komentara: 6:

  1. Super post Kate ni ja ne volim kemiju x)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i meni je kemija muka ali nekad zna biti zanimljivo❤

      Izbriši
  2. hahaha jooj super post, a ovo 12. totalno podržavam <3<3<3

    OdgovoriIzbriši
  3. post je bas super, mnogo mi se svidja! <3

    posjeti i moj blog i ako zelis zaprati - http://kninafashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. http://sminka-makeup.blogspot.com/
    Pogledaj moj blog,inace super post :*

    OdgovoriIzbriši