11. kolovoza 2015.

July Favorites 2015♥ + GIVEAWAY????

Elouu ljudi♥ 

Prva stvar koju želim reći jest da vam se zahvaljujem na skoro 40 pratioca na blogu. Hvala od srca svima koji me prate, puno mi znači. Pošto je 17.9. godinu dana od osnutka bloga (već!), odlučila sam napraviti neki mali giveaway kako bih vam se zahvalila na svemu. Giveaway ću objaviti uskoro, tako da držite oko na blogu. Sudjelovati možete svi, iz koje god države dolazite. Neću još otkriti što ću sve poklanjati, no saznat ćete uskoro:-)

E sad prelazimo na favorite, znam da kasnim ali stvarno mi je žao, no laptop mi nije radio i slike se nisu htjele učitavati♥ 


#1. Prva stvar jest Balea dezodorans. Jako volim Baleine dezodoranse, i non stop ih kupujem. Ali ovaj mi miriše preeeedivno. Baš onako miriše na čistoću, i svježinu, obožavam taj miris. Nema aluminijuma, i piše na njemu da traje 24 sata (ne znam baš dali je to istina, al hajde). Sve u svemu, super stvarčica koja je must have u mojoj torbi:-)



#2. Ovu stvar ste već vidjeli u Hair Care postu, radi se o ovoj savršenoj Gliss maski za kosu. Ona kao da je čarobna. Kosa mi nikada nije bila ljepša, predivno ju njeguje, kosa mi od nje ima onaj lijepi zdravi sjaj i mekana je. Obavezno isprobajte ako imate suhu i oštećenu kosu


#3. Zatim sljedi primer za lice. Ovaj je od Catrica, i mogu reći da sam jako zadovoljna. On matira kožu, i lijepo pripremi lice za puder/korektor/bb kremu (što god stavljate na lice). Korektor mi duže traje, i nekako ljepše i prirodnije izgleda na koži. Ovo je odličan primer koji košta svega 30-ak kuna.


#4. Puder u kamenu je meni obavezna stvar ljeti. Ovaj je Maybelline Anffinitone, i mogu reći da je fenomenalan. Nijansa je 03 light sand beige (najsvjetlija nijansa), i kupila sam ga u 4 mjesecu ali mi je bio pretaman (imam bijeli ten poput snjeguljice, hah). No sad mi je fenomenalan, lijepo prekriva i odličan mi je nakon korektora:-)


#5. Korektor koji sam ovaj mjesec koristila jest ovaj Catrice lighting performance. Njega sam kupila također isti dan kad i puder, i također mi je bio pretaman, lol. Sad mi je fenomenalan, lijepo prekriva podočnjake i neke sitnije bubuljice. Jedina mana mu je što se jako brzo troši, ali oprostit ću mu jer nije bio skup. Nijansa koju ja koristim je 01 Ivory.


#6. Onda na red dolazi četkica za rumenilo, koju sam nažalost zaboravila slikati. Ovo je essencova četkica, namjenjena za rumenilo, ali ja ju koristim za bronzer. Preslatka mi je, dovoljno je gusta i lijepo rasporedi bronzer po licu. Koštala je 25 kuna, što je smiješna cijena za ovako dobru četkicu.


#7. Zatim proizvodi za usne, kojih ima dosta. Prvo što imam jest ovaj Labello lip butter, s mirisom maline. Postoji čini mi se i sa mirisom vanilije. Njega sam isto zaboravila uslikati (pamet, lol). Ovo čudo sadrži 16,7 grama i nepotrošivo je. Roze je boje, predivno miriše i super njeguje usne. Stvaljam ga svaki dan, samog ili ispod ruža. Ako imate isušene usne, ova stvar je kao stvorena za vas:-)


#8. Zatim slijedi Wet and wild ruž. Ova marka se ima kupiti samo u Dm-u (i to ne u svakom) koliko ja znam. Uzela sam jedan ruž čisto da probam kakav je, i oduševila sam se. Pigmentacija je fenomenalna, dugotrajan je i postojan, i izbor boja je isto super. Cijena mu je ista kao i kod Essence ruževa, no ovi mi se puno više sviđaju. Ne znam dali isušuje usne, jer ispod njega uvijek nosim lip butter, no vjerujem da ih malo isušuje. Definitivno ću kupiti još par nijansi, jedina mana mu je ovo čudno pakiranje (ruž se ne može do kraja uvući).



#9. I posljednja makeup stvarčica jesu ovi novi Maybelline ruževi. O njima sam vam nešto kratko rekla u prošlom postu. Meni se jako dopadaju. Cijena im je duplo manja nego kod običnih Maybelline ruževa (koštaju 33 kune). Jako lijepo hidratiziraju usne, pigmentacija im je srenja, i dosta dugo traju na usnama. Ja imam nijanse 545 i 660, i obje su mi predivne. Planiram kupiti još 2 nijanse koje su mi se svidjele. Ovo su jedni od boljih ruževa koje sam probala:-)


Evo i swatchevi ruževa:-)


#10. Omiljene knjige sam pisala u postu Favorite Books no izdvojit ću 2. Prva je If i stay, po kojoj je i snimljen film. Kada sam počela čitati ovu knjigu, i kada sam pročitala 3 poglavlje učinila mi se vrlo dosadnom. No naprotiv, fantastična je. Govori se dosta o glazbi što je meni super (jer pohađam glazbenu školu). Vrlo lijepa, i vrlo tužna knjiga. Neću vam ništa govoriti o njoj, no svakako pročitajte:-)

#11. Druga knjiga koju želim izdvojiti je Pomrčina srca. Završila sam sa čitanjem neki dan. Ostavila me bez daha. Fenomenalna je. Govori o 2. svjetskom ratu, radnja je smještena 1941. godine u sovjetskom savezu. Mlada djevojka Lina opisuje kako su ih otjerali iz domova, i odveli u logore, opisuje svoj život kakav je bio tada. Tek kad sam pročitala knjigu, shvatila sam kako zapravo imam lijep život, i hvala Bogu što se ovo meni nije događalo. Ako vas zanima povijest, i volite ovakve knjige, pročitajte ju obavezno♥ 

#12. I zadnji favorit je film. Ovaj sam film išla gledati u Zadru, kada sam bila na moru. Radi se o filmu Paper Towns, koji mi se moram priznati, svidio više od "the fault in our stars". Predivan je film, i ostavio je jake utiske na mene danima poslije. Obavezno ću pročitati i knjigu, jer Johna Greena obožavam:-)


I eto, to su moji favoriti za mjesec srpanj:-)

Love ya♥

E mail: katka.sabic@gmail.com

Fb stranica: Kate's world

Ask.fm profil: It's Kate♥



Broj komentara: 13:

  1. Imam pomalu suhu kosu, sigurno cu kupiti tu stvar od glisa, ako je tebi dobra, nadam se da ce i meni biti . Super ti je post i cestitam na toliko citatelja :D
    <3

    Pogledaj moj blog ako zelia :) <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj Wet and wild ruž ću obavezno potražiti u Dm-u... Odličan post :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajmeee, i ja sam odusevljena s Paper Towns,još me drži utisak ❤️😘😍
    Haul : http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/haul.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Šminku ne koristim, tako da ti ne mogu ništa reći. Ali za knjigu i film se u potpunosti slažem.

    Ti si adminka na stranici "Blago mojoj mami, njoj će zet biti Justin Bieber". Ja sam takodje Belieber <3

    Možeš pogledati moj blog: http://muworldbymilica.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Ruzevi su prelepi. Odlican ti je post. Slike su predivne! ♥

    Novi POST ; http://miljana-saveti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Ruževi su divni,i ja imam ove Maybelline karmine i super su mi,a plus su baaš pristupačni.
    Super postt❤

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post, jako lijepo si ga napisala ;) volim čitati postove ovakvog tipa :* Ako želiš posjeti moj blog i stisni follow ako ti se sviđa. Unaprijed hvala <3 http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post , koristimo dosta istih stvari npr. za kosu i Maybelline ruževe haha :)
    Skokni do mog bloga, komentiraj , podijeli i nabaci follow ako ti se svidi. Pusa i odlična si :) <3
    Link mog bloga : http://birdneedfly.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši