17. listopada 2014.

Prištići- kako ih se riješiti na prirodan i učinkovit način♥

Muka zvana prištići!:-(

Pozdrav ljudiii!

Danas sam vam pripremila post na temu prištića, odnosno njihovog uklanjanja. Ja općenito nemam previše prištića, ali mrzim kad mi iskoči ogromna bubuljica i ne mogu da je se riješim. Pokazat ću vam neke trikove kako se riješiti prištića kod kuće, brzo i efikasno. Dakle krenimo:-)




1. Pasta za zube. Ovo je najjednostavniji recept. Stavite paste za zube na mjesto gdje vam je izbio prištić držite preko noći i ujutro će se prištić isušiti i postati neprimjetan.


2. Sok od limuna je jako dobra stvar. Limunska kiselina izgrize prištić i ubija sve bakterije tako da će vam lice ostati čisto i lijepo.


3. Maska od meda i cimeta. Stavite med i cimet (ili samo med, zavisi kako želite) na prištić i držite tako 10 minuta pa skinete i tako par dana. Koža će biti zdrava i mekana a riješit ćete se prištića i mitesera.



4. Led je također odlična stvar. Stavite na prištić i držite 20 sekundi, skinete i tako ponavljate par puta dnevno. Rezultati će se brzo vidjeti.



5. Banane su odlične (to jest kora) za blagu masku za lice. Znači sa unutrašnjom stranom kore (onom bijelom) masirajte lice 2 minute, i onda to "masku" držite najmanje 20 minuta a zatim se umijte hladnom vodom.

6. I zadnja stvar jest bjelanjak. Masku od bjelanjaka stavite na lice i držite 15 minuta. Mnogo cura je ovo isprobalo i prezadovoljne su, probajte i vi:-)


Ljudeki moji, danas je mjesec dana od kad imam blog. Znači 3435 ljudi je pogledalo blog od tad. Ja sam više nego zadovoljna. Hvala vam svima na tome, hvala sto mi pomažete. I hvala mojim frendicama (A,K,I,S) što me podupiru i što mi pomažu

I to je to što se tiče ovog posta. Nadam se da su vam savjeti korisni i da će vam pomoći. Hvala svima koji čitaju moj blog. Komentirajte, sharajte i pratite me na društvenim mrežama. Novi post ide u ponedjeljak. Bye:-3 Ly all


Google Plus (opcija se nalazi gore lijevo, samo kliknete plavu opciju koja znači dodaj u krug)❤ 


Ask.fm- http://ask.fm/kateslandxx ❤ 

Broj komentara: 6:

  1. sorry ali ljudi nemojte raditi ovo s cimetom i medom osim ako ne zelite imati tresnjasto crvenu kozu jer imat cete uzasno crvenilo znam probala sam a sami med ne pomaze btw ovo s pastom za zube je glupost ne vjerujte u to

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga anonimna, ja sam sve ovo isprobala i djeluje. Samo da ti kažem da ništa neće djelovat preko noći, ovo s pastom za zube trebaš ponavljati a ne staviti jednom i misliti da je to to, da će sve nestati. Med i cimet ne daju nikakvo crvenilo, ja ne znam o čemu ti pričaš, možda drugačije djeluje na tvoju i moju kožu jer svi imamo drugačiju kožu. No ako tebi nešto ne odgovara, to ne znači da neće meni odgovarati ili nekom trećem tak da:-)

      Izbriši
  2. Ovo za pastom za zube djeluje ja sam koristina i stvarno je pimoglo ali ima jos jedan nacin ak nezelite ovo sa medom i cimetom kupite sapun sa medom i cimetom ili sa kozijim mljekom ima jako puno vitamina i onda se prvo umite sa tim sapunom i onda na suho lice se nanosi sapun i stoji 5 min pomaze dosta

    OdgovoriIzbriši