15. listopada 2014.

Baby lips♥

Recenzija- Baby Lips labela♥

Helooou svimaaa:-)

I da, kod nas su također stigla da dugo dugo očekivana Baby Lips labela, za kojima smo svi uvijek cvilili. Zapravo sam malo rastužena što ih je stiglo samo 6, no polako valjda će stići i ostale kolekcije (pogotovo ona crna, koja izgleda savršeno). Cijena ovih labela je 20 kuna, ali su često na akcijama od 13-16. Za ovakva labela bi vrlo rado dala 13 kuna no 20 nisam sigurna, pogotovo za neke hehe:-)

Kako su mi se svidjeli ovih 6 labela koji su stigli kod nas, za kojima žalim što sam ih kupila a s kojima sam oduševljena pogledajte u nastavku posta♥

Btw. Ovu "crnu" odnosno electro kolekciju želim više od bilo koje. Pa tko i ne bi?

#1- Pink Punch. Mene je ovaj Baby Lips toliko razočarao da se to ne može opisati. Svi su ga strani Youtuberi hvalili pa sam bila presretna kada sam ga napokon kupila. Ali šipak. Postojan je 20 minuta, a meni se jednostavno ne da (pogotovo ne u školi) svakih 20 minuta stavljati labelo. Još na njemu piše da je postojan 8 sati, a meni ne izdrži ni pola sata (nažalost). Boja je čudna, lijepo izgleda labelo ali na usnama nije nešto. I ako nemate kristalno bijele zube (kao ja recimo) činit će se jako jako žuti tako da nikako ne preporučujem. Sve u svemu, totalno bacanje novaca, znam da ga mnogi volite ali eto ja nisam među njiima nažalost:-( Ocjena: 2/10

#2- Hydrate. Ovo labelo po meni ima najslađe pakiranje, nekako baš vas privuče da njega uzmete. Ja sam ga do pola potrošila i svidio mi se. Miriše kao i sva ostala labela (ja ne osjetim nikakav miris badema ili sličnog), nije dugotrajan što sam nakon Pink Puncha mogla i očekivati. No lijepo obnavlja usne što mi se sviđa, i usne budu mekane i lijepo izgledaju nakon njega. Ocjena: 9/10♥

#3- Peach Kiss. Totalni Fail što se tiče Baby Lips labela. Njega sam kupila prvog i bila sam prepresretna jer jako volim puderastu boju na usnicama. No nisam to primjetila, on ima shimmer odnosno šljokice što moje tanke usnice dodatno smanjuje i čini onako čudnima. Stvarno sam mislila da sam pronašla neko savršeno labelo ali izgleda nisam. No nakon nekog vremena šljokice odu tako da usne ipak izgledaju lijepo. Ocjena 7/10

#4- Intense care. Ovaj Baby Lips nisam probala jer me nije nešto zainteresirao, mislim da ne radi ništa posebno naspram ostalih prozirnih Baby Lipsa. Ne mogu ocijeniti jer nisam isprobala, no može poslužiti kao zamjena za Hydrate.♥

#5- Cherry Me. Ovaj Baby Lips me totalno oduševio. Prvo pakiranje je preslatko. Drugo, miris. Miris je savršen, miriše na trešnje i doslovno bih ga pojela hahah. On mi traje nešto duže nego ostali Baby Lips u boji, nosim ga i u školu i kad idem van. Obožavam ga, i planiram ih kupiti puuno puuno! Ocjena: 10/10♥

#6- I šećer na kraju: Mint Fresh. Ovaj Baby Lips sam uzela na nagovor prijateljice, jer sam mislila da mi ne treba pošto sam već imala Hydrate. No totalno sam bila u krivu, on mi se pokazao bolji nego taj. Miriše fantastično obožavam taj miris mente. Pakiranje je full slatko (ljubičasta slova*-*). Ne ostavlja trag ali njeguje usne koje mirišu i budu mekane. Stvarno preporučujem svima. Ocjena: 10/10♥

I to je to, moje mišljenje o svakom Baby Lips-u. Kao što vidite razlikuje se nego kod ostalih blogerki. Hvala svima koji prate moj blog, volim vas najviše! Novi post ide u ponedjeljak. Pratite me i na društvenim mrežama. Bye:-3 Ly all♥

Google Plus (opcija se nalazi gore lijevo, samo kliknete plavu opciju koja znači dodaj u krug)❤ 


Broj komentara: 7:

  1. Super je,i na mom blogu imas post o baby lipsovima pa procitaj ako zelis ♥
    http://fashionmilana8.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post ♥♥
    posjeti i moj blog,ako zelis :-**

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni su svi bas super

    https://corleonka.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Stigli su crni :D Pozdrav iz Srbije

    OdgovoriIzbriši