6. listopada 2014.

Back to School - Accessorize❤

Modni dodatci primjereni za školu:-)

U jednom od sljedećih članaka ću vam dati neke ideje za outfite za školicu, a danas ću vam dati ideje za modne dodatke koje slobodno možete kombinirati uz odjeću za školu. Ove stvari imati kupiti u mnogim našim dućanima pa krenimoo! 

1. Gumene narukvice su po meni puno ljepše od običnih i stvarno znaju podići kombinaciju. Uz to imate ih i u različitim bojama. Imate ih kupiti u Funky Fishu a kostaju nekih 20-ak kuna.

2. Mašnice za kosu su preslatke na bilo kakvoj frizuri. Svaku frizuru učine slađom i ljepšom. Imate ih u H&M-u, i u Accesorizeu:-) 




3. Viseći lančići su odlični uz jednobojne majice i košulje da ih učine uočljivijima. Meni su iskreno najslađe sove lančići. Lančiće možete naći i skoro svakoj trgovini, Terranova, New Yorker, HM, Funky Fish..



4. Kao posljednja stvar bi rekla naušnice, ali nikako ne viseće, nego one na vijak. Njih kupujem stalno, i svugdje gdje god nađem neke povoljne i lijepe odmah ih kupim. Jako volim nositi naušnice i svaki dan ih mijenjam (dok neke ne izgubim naravno). Moja kolekcija je jako velika, tako da u jednom od sljedećih postova bi vam ju mogla pokazati.



I to bi bilo to za ovaj post, ovo su svi modni dodatci "primjereni" za školu koje ja često nosim a vjerujem i vi. Sljedeći post ide u srijedu. Hvala svima što čitaju moj blog, nastavite čitati, sharajte i komentirajte. Pratite me i na društvenim mrežama. Bye♥


Btw. Ispričavam se što onaj prošli post izgleda onako neuredno ali nešto mi se poremetilo i jednostavno ne mogu namjestiti kako je bilo a žao mi ga je obrisati :( 



Ask.fm- http://ask.fm/kateslandxx ❤ 

2 komentara:

  1. Obožavam sve ove modne dodatke, ali ih nemam puno, ali mislim da ću ih sad nakon ovog posta kupiti nekoliko! Pogotovo lančiće, oni su najj :) <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve to obozavam !! <3

    OdgovoriIzbriši