22. listopada 2014.

Rainbow tag♥

Bokic svimaa!

Prvo, ispričavam se što u ponedjeljak nije bilo posta no laptop mi nije radio a i cijeli dan sam provela u školi:-( 

Danas ide jedan TAG post, po meni su takvi postovi najzabavniji. Kao što iz naslova možete pročitati, radi se o Rainbow Tag postu. Ako nikada niste čuli za ovo, nastavite čitati i saznat ćete o čemu se radi. Krećemooo!:-)

1. Crvena boja. Ja bih od crvene boje izdvojila visoke crvene Conversice koje su malo je reći savršene. Ja ih nemam, no ima ih moja rodica i predivno joj stoje. Svakako preporučam svima!


2. Narančasta. Ovu boju mrzim, pa tako da ćemo ju preskočiti hahahah:-)

3. Žuta. Meni su prelijepe žute ruže, ali baš baš žute. Jednom su nam na nastupu podijelili žute ruže, nastup za pamćenje hahah:-)



3. Plava boja. Od plave bih spomenula plave odnosno traper košulje koje su uvijek in. Ja imam samo 1 no planiram ih kupiti još


4. Ljubičasta je moja omiljena boja tako da ću izdvojiti ljubičaste ombre koje planiram napraviti kad mi kosa još malo poraste. Izgledaju predivno pogotovo na tamnoj kosi kao što je moja.

5. Roza je ženstvena boja, kao što vidite prevladava na mom blogu hah, i meni se jako dopadaju ove skroz roza airmaxice:-) Jest da su skupe, no preprepreslatke su i želim ih već duže vrijeme. A i ostale Nike tenisice su isto predobre, no ja moram ove izdvojiti.


6. Zelena je boja koja mi se nikada nije nešto previše sviđala moram priznati. No recimo ja jaaaako volim zeleni Baby Lips koji me oduševio. Ima osvježavajući miris mente i ne ostavlja trag nego samo njeguje usne. Svima preporučujem!


7. Smeđa boja, koju jako volim. Nekako najviše volim smeđe pse, smeđe jakne, smeđu kosu, crnu tj smeđu čokoladu.. No moram izdvojiti smeđe konje koji su preelslatki. Nikad nisam jahala konja, no roditelji su mi obećali da ću ići na tečaj jahanja konja sljedeće ljeto. Can't wait!


8. I posljednja ali ne manje bitna: crna boja. Ja obožavam crne lakova za nokte i stalno samo njih lakiram. Imam razne, Essence, Catrice, Colorama i May Factor. Mogu ići uz sve, uvijek izgledaju preslatko:-)


I to je tooo, moj mini Rainboy Tag. Ako želite još sličnih postova odnosno Tag-ova komentirajte ili mi to napišite na asku hahah. Hvala svima koji su pročitali post i koji me prate. Novi post ide u srijedu. Pratite me i na društvenim mrežama. Ly all

Google Plus (opcija se nalazi gore lijevo, samo kliknete plavu opciju koja znači dodaj u krug)❤ 


Broj komentara: 8:

  1. Baš mi se svideo post, vidi se da si kreativna i da se trudis. Samo tako nastavi :) Mozes li pogledati moj blog? Tek pocinjem i stvarno bi mi znacilo misljenje ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto ostavila sam komentar za podrsku. Sretno s blogom❤

      Izbriši
  2. Super post ♥
    http://fashionmilana8.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, ovaj post mi je preeesuper�� Nisam nikad vidjela Tag post ili čula za njega, al ovo me odmah oduševilo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti su postovi meni najdraži, hvala mnogo♥

      Izbriši
    2. Super!Imas prekul ideje i stvarno mnogo volim da citam tvoj blog!
      Ako mozes da pises nesto o skolu ili o sebi!! #belieberka <3

      Izbriši
  4. odlican post ♥♥
    posjeti i moj blog,ako zelis :)

    OdgovoriIzbriši