13. listopada 2014.

Podočnjaci- kako ih se riješiti na najlakši način?♥

Muka zvana podočnjaci:-(

Yoo svima hah:-)

Svi se nakon neprospavane noći (zbog učenja, izlazaka ili pak fejsanja) kad se probudimo imamo podočnjake ko' pande hah. Da, to se meni često događa i još nisam našla korektor koji u potpunosti prekirva moja odvratne i tamne podočnjake. Zato ću vam otkriti par načina kako se riješiti podočnjaka na prirodan način. Pa da krenemo..


1. Krumpir. Stavite kolutove krumpira u hladnjak na 5-10 minuta i držite na kapcima 15 minuta. Odličan je za "vrećice" ispod očiju.



2. Bjelanjak jajeta. Najbolje da uzmete neku četkicu (može i za zube ali da nije korištena) i lagano ga nanosite na podočnjake. Kad se bjelanjak sasuši osjetit ćete zatezanje no to je dobar znak, nakon 20 minuta sikinete s lica i voilaaa hehe:-)


3. Vrećice zelenog čaja ili čaja od kamilice. Natopite vrećice u hladnoj tekućini a onda ih stavite u hladnjak na 5 minuta. Nakon toga stavite na podočnjake i držite 20-30 minuta. Nakon što ste skinuli vrećice, umijte se hladnom vodom.

4. Žličice. Stavite žličice preko noći, ujutro ih uzmete i stavite onaj širi dio na kapke i držite dok se ne ugriju. Ovo je po meni najbolje rješenje jer stvarno djeluje.

5. Ovu foru s krastavcima ste ako ništa barem vidjeli u nekom filmu. Hladne kolutove krastavca stavite na područje očiju i držite 15 minuta, i podočnjaci će se vidljivo smanjiti.





6. I zadnja stvar je kora od banane. Narežete na polukrugove i stavite samo na podočnjake onu bijelu unutarnju stranicu kore. Držite 20-tak minuta i umijete se hladnom vodom. Podočnjaci će biti puno puno manji a ako je ostalo išta od njih prekrijete nekim solidnim korektorom





I to bi bilo to što se tiče ovog posta. Nadam se da su vam savjeti pomogli i da ćete nešto od ovoga isprobati. Novi post ide u srijedu. Hvala svima koji su pročitali ovaj post, pratite moje postove koji su svakog ponedjeljka, srijede i petka. Pratite me i na društvenim mrežama. Bye:-3 Ly all

Google Plus (opcija se nalazi gore lijevo, samo kliknete plavu opciju koja znači dodaj u krug)

2 komentara:

  1. Saveti su ti super! I blog takodje. Ti si me inspirisala da uredim svoj blog (moj mije nes al ajde :\) Pratim te ako želiš možeš i ti mene ;) http://muworldbymilica.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši