20. srpnja 2015.

Would you rather TAG♥

Pozdrav svimaa♥

Danas vam donosim jedan beauty tag. Dosta je popularan među youtuberima, ali i blogericama tako da sam ga odlučila napraviti. Znači odgovaram na pitanja, a u pitanjima imam ponuđene 2 opcije i ja biram koju želim. Nadam se da će vam se svidjeti

1. Bi li radije izašla iz kuće sa lijepom kosom ali bez šminke ili sa neurednom kosom našminkana?

-Definitivno sa urednom kosom, jer često izlazim vani bez šminke.

2. Bi li radije obrijala obrve ili da ti ispadnu trepavice?

-Moja kosa i obrve su jako tamne, i obrve mi prirodno imaju lijep oblik i ne znam kako bi moje lice izgledalo bez njih, tako da bih rađe da mi ispadnu trepavice.

3. Bi li radije cijelog života kupovala u MAC-u ili Sephori?

-Pošto u Hrvatskoj nema Sephore, biram MAC. Imam par ruževa i savršeni su, a planiram si kupiti i korektor.


4. Bi li radije nosila lipgloss/lipliner look ili firuzuru iz 80-ih?

-Pa voljela bih na jedan dan imati onako jaaako kovrčavu kosu, pomalo afro frizuru. Ne znam, to mi je uvijek bilo baš kul za vidjet na nekome, hah.


5. Bi li radije izašla iz kuće sa pretamnim puderom ili sa previše rumenila?

-Jao ovo je preteško pitanje. Ali ajde biram sa previše rumenila, pa bi nekako to probala sakriti sa rukama i kosom hah.

6. Bi li radije nosila MC Hammer hlače ili biker šroc?

-Def, MC Hammer hlače. Prelude su mi, i imam jedne slične zelene u ormaru hah.

7. Bi li radije imala lošu frizuru ili lošu boju kose?

-Hm, radije bih imala lošu boju kose. 

8. Bi li radije da ti oduzmu youtube ili twitter?

-Youtube je moj život, svaki dan provodim 20 sati gledajući videe, tako da vjerojatno i sami znate odgovor:-)


9. Bi li radije prestala koristiti četkice za šminkanje ili maskaru?

-Četkice za šminkanje. Mogu to sve nanijeti prstima a i za puder postoji beauty blender. Nekako mi je maskara svakodnevna rutina i ne bih mogla bez toga.


10. Bi li radije živjela bez šminke ili lakova za nokte?

-Ja nokte nikada ne lakiram, tako da na ovo pitanje nije teško odgovoriti.


Love ya♥♥

Fb stranica- https://www.facebook.com/pages/Kates-world/566446096817521?fref=ts 

Ask.fm profil- http://ask.fm/kateslandxx

Broj komentara: 5: