22. srpnja 2015.

Što raditi kada vam je dosadno? Ljeto 2015♥

Aloha ekipa

Nadam se da uživate u ovom vrućem ljetu. Meni je super, po cijele dane čitam, gledam filmove i pišem blog, a navečer se idem rolati ili kupati. Danas sam vam pripremila par ideja koje možete raditi kada vam je dosadno. Ovakav sličan post sam radila prošle zime i evo linka kako možete doći do njega:

Što raditi kada vam je dosadno?- Zima 2014

#1. Otiđite na bazene na kupanje. Sigurna sam da u vašem gradu (ili u nekom gradu blizu vas) imaju bazeni. Jedan dan otiđite sa prijateljima ili roditeljima i okupajte se. Bazeni su super za kupanje, ali i upoznavanje novih ljudi. Ja ovo ljeto non-stop idem na bazene sa prijateljicama, i već sam im dosadna koliko ih pilam da idemo hah:-)


#2. Izađi prošetati po gradu. Meni je super što ljeti nema puno ljudi i nema gužve u gradu. Obožavam šetati gradom, sjesti u neki kafić i popiti cappuccino od vanilije (opsjednuta sam time!) i obići neke dućane♥


#3. Napravite svoj smothie! Vjerujem da svi znate za smoothie challenge, znači vi i vaš neki prijatelj (ili tko god već) si napišete na papiriće neke sastojke za smothie (neke fine, neke odvratne), i onda izvlačite i što izvučete stavite u smothie. Ja sam recimo morala popiti mješavinu mlijeka, malina, kečapa i maslaca, što vjerujte nije fina kombinacija, ali je bilo zabavno! A evo jednog finog recepta za smothie:-)


#4. Čitajte blogove! Nemate pojma kako dobrih blogova ima, a nisu toliko popularni. Malo guglajte, tražite na internetu blogove vezane uz temu koja vas zanima. Tako ćete ujedno čitati svoje omiljene sadržaje, i dati podršku onome koji taj blog piše


#5. Otiđite u trgovački centar! Ja sam bila neki dan, i ogromni su popusti jer sad dolazi nova kolekcija. Možete kupiti predivne stvari, po duplo jeftinijoj cijeni. Recimo, ja sam kupila majicu koja je inače koštala 120 kn za samo 50 kn, što se totalno isplati♥


#6. Počnite pratiti neku seriju. Ja recimo obožavam The vampire diaries, počela sam je gledati prošlo ljeto i zarazila sam se. Najbolja serija ikada, jednostavno ju obožavam! Uz nju preporučam vam i Teen wolf, koju trenutno gledam i koja je isto odlična. Serije možete gledati preko Megashare, ali tamo nemate prijevoda:-)


#7. Otiđite vani na rolanje, vožnju biciklom ili trčanje. Ljeto je savršeno doba da se dovedete u formu, nema škole, nema obaveza. Zašto da provedete ljeto ljenčareći, kada si možete promijeniti život.


#8. Nacrtajte par dobrih crteža. Na youtube-u ukucajte "how to draw a..(što već želite)", i onda to nacrtate. Prateći njihove korake, crteži će vam ispasti odlično! Ja vam preporučam kanal DebbyArts, cura predivno crta, ja sam oduševljena♥


#9. Izradite nešto za roditelje. Ja mami planiram napraviti od gline neku zdjelicu u kojoj će držati nakit, i onda to pobojati sa temperama. Jako volim te DIY radove, i vrlo sam dobra u tome:-)


#10. Uredite sobu. Ne morate napraviti neku drastičnu promjenu, dovoljno je da uredite zid nekim kul posterima ili naljepnicama, ili da zamijenite mjesta krevetu i ormaru, i soba će već djelovati novo i drugačije. Ja bih voljela sljedeće ljeto potpuno renovirati sobu, i jedva čekam da se to dogodi♥

Ubijte dosadu, dok ona ne ubije vas! xoxo

Love Ya'♥♥

Broj komentara: 6: