7. studenoga 2014.

Make your room look tumblr: 10 steps♥

Bok svimaa

Pošto me je dosta vas tražilo da pokažem neke ideje za uređenje sobe, evo odlučila sam napraviti takav post. Ovo je stvarno jednostavnih 10 koraka koji su i brzi i jeftini. Pa eto, krenimo:-)

1. Pospremite krevet. Čim to uradite, soba izgleda 50% urednije i ljepše. Neka vam navika bude da to učinite svako jutro.


2. Svjetlost ogrančite kako vi želite. Ako volite da soba bude svjetlija, razmaknite zastore i etoga. A ako volite više malo tamnije sobe (like me) onda možete malo spustiti rolete i navući zastore.

3. Izbacite svo smeće sa stola, ladica, kreveta, ormara.. Osim što je nehigijenski ružno je za vidjeti.

4. Šareni jastuci ne moraju biti pretjerano skupi, možete ih naći i po jako jeftinim cijenama. Čine krevet, ali i cijelu sobu šarenijom i veselijom. Ja ih obožavam♥

5. DIY zid je super stvar jer možete ga napraviti kako god želite i izgledat će preslatko. Posteri po meni nisu neko riješenje, radije isprintajte neke cool slike i polijepite, onda zatim neke crteže, fotografije, članke iz časopisa.. Što god vam padne na pamet. Ako ste spretni s crtanjem, možete nešto nacrtati ili napisati♥




6. Lampice i svjetiljke su uvijek dobrodošle. Ja više volim navečer u polumraku gledati film, uz svjetlo svjetiljke nego upaliti ono gornje veliko svjetlo. ♥



7. Posteljina sa cool uzorkom dodatno čini sobu ljepšom. Ja imam bijelu sa rozim uzorkom i prepreslatka je♥


8. Uredno-neuredna polica. Neka se u svakoj pregradi nalazi određene stvari; knjige, šminka, nakit, stvari za školu.. A u svaku pregradu dodajte neku slatku stvar: vazu s cvijećem, sliku, neku uspomenu, kasicu, kutijicu..♥

9. Odjeća na zidu- uz pomoć čekića, postavite jedan ćavlić u sobu. Na taj čavlić stavite vješalicu i neku kombinaciju koju ćete sutra obući. Ovo sam ja imala i odlično je, ujutro mi uštedi puno vremena. A možete i objesiti kao šipku pa držati više stvari, sve je na vama♥



10. Mijenjajte izgled sobe. Preslažite, mjenjajte, uređujte.. Napravite sobu da izgleda kako god vi želite. Ako vam se soba ne sviđa, ne morate odmah tražiti roditelje da vam kupe novi krevet, novi stol, novi ormar.. Jednostavno uredite kako želite, mjenjajte položaj predmeta u sobi, radite kako želite. Vjeruje ovo vam je super, jer ćete vidjeti kako vam soba izgleda zapravo, kad zasja u punom sjaju♥


I eto to je to što se tiče ovog posta. Nadam se da vam se svidio i da su vam neki od savjeta pomogli, i da ćete urediti svoju sobu prema savjetima. Čitajte, komentirajte i pratite moj blog i dalje. Novi post ide u ponedjeljak. Bye:-3 Ly all♥

Google Plus (opcija se nalazi gore lijevo, samo kliknete plavu opciju koja znvči dodaj u krug)❤ 

1 komentar: